Vásárlói tájékoztató

Megrendelés teljesítése

A megrendelt szoftver termékről az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk. A megrendelés visszaigazolását követően 5 napon belül megrendelését visszavonhatja, amit a visszaigazolásban megjelölt e-mail címünkre küldhet meg.

Szállítási mód

A megrendelt szoftverterméket utánvételes küldeményként küldjük meg az Ön részére. A küldemény tartalmazza a megrendelt szoftver terméket CD lemezen, illetve a megrendelő nevére, címére kiállított számlát.

Szállítási költség

A postai szállítási és utánvételi költséget 100000 Ft alatti megrendelés esetén a megrendelőinknek felszámítjuk. A postázási költség a küldemény súlyától és értékétől függően az érvényes postai díjszabásnak megfelelően alakul.

Fizetési mód

A fizetés minden esetben utánvéttel történik, azaz a küldemény kézbesítésekor, készpénzben.

GARANCIA, TERMÉKTÁMOGATÁS

Garancia

A forgalmazott szoftverek működésére egy év garanciát vállalunk. A garanciális idő alatt díjmentesen elvégezzük a jelzett programhibák elhárítását, a javított program verzió megküldését.

Frissítés

A szoftver eladási ára egyéves díjmentes frissítést tartalmaz. Vállaljuk, hogy a megvásárolt szoftver termék továbbfejlesztett verzióit - ez irányú igény esetén - az ezt követő időszakban kedvezményes áron bocsátjuk rendelkezésre.

Terméktámogatás

Az alkalmazásokkal, weboldalakkal, kapcsolatos esetleges hiba bejelentés: a weboldalunkon elérhető hibabejelentő oldalon és/vagy a megadott telefonszámokon fogadjuk A hibajelzéssel, hibaelhárítással kapcsolatos kommunikáció telefonon, illetve internetes platformon történik.

A szoftverek használata során felmerülő esetleges problémák megoldásában eseti telefonos segítséget nyújtunk. A személyes hozzáférést igénylő problémák megoldását távfelügyelettel, távoli hozzáféréssel (TeamViewer) biztosítjuk.

Ajánlatkérés

Ellenőrző kód

építőipari költségvetés készítő program

A KöVeT készletnyilvántartásra épülő építőipari költségvetés készítő program lehetővé teszi az Ön számára a felmérési adatokon alapuló árajánlatok gyors, precíz összeállítását, a munka elvégzéséhez szükséges anyagok kigyűjtését...
Részletek >>>

költség menedzsment rendszer

A Kövut webes építőipari költségmenedzsment alkalmazás lehetővé teszi az Ön számára a megvalósítási fázisban lévő projektjeinek felügyeletét az erőforrás, és költség felhasználások alakulásának folyamatos nyomon követését...
Részletek >>>

áruforgalmi rendszer

A Butik áruforgalmi program lehetővé teszi az Ön számára üzletei termékforgalmának folyamatos nyilvántartását a beszerzés, értékesítés, illetve a jövedelmezőség folyamatos figyelemmel kísérését.
Részletek >>>

gazdálkodói nyilvántartó rendszer

A Gazda gazdálkodói rendszer lehetővé teszi az Ön számára a gazdálkodáshoz használt saját tulajdonú, illetve bérelt földterületek naprakész nyilvántartását, a művelésbe bevont parcellák táblákba szervezését és a hasznosítás formájának nyilvántartását.
Részletek >>>
NewSoft Team - szoftver fejlesztés, építőipari költségvetés készítő program, Magento webáruház fejlesztés
NewSoft Team

Simon László
Adószám: 72337730-1-28

Telephely: 9400 Magyarország Sopron, Avar utca 10.
Telefon: 99/325-569, +3630/3648694

E-mail:info[at]newsoft.hu
Weboldal:

Kiemelt szolgáltatásaink

Foglalkozunk egyedi, saját készítésű szoftverek fejlesztésével és forgalmazásával. Készítünk keresőbarát weboldalakat és webáruházakat Magento 1,2 alapon, nézzen szét referenciáink között. Ha informatikai fejlesztést kíván megvalósítani, de vállalkozása nincs az ehhez szükséges speciális szakértelem birtokában a közreműködünk a fejlesztés megvalósításában, ajánljuk figyelmébe projektmenedzsment szolgáltatásunkat.

Közösségi

Copyright 2017 Newsoft Team

newsweb.hu